Saturday, February 16, 2013

Litt mer om Overplay

Hvis du følger med litt på Netflix fronten har du sikkert hørt at det er mulig å få amerikansk Netflix enkelt og greit via Overplay.net, jeg har nevnt dette også et par ganger.

En ting jeg ikke har nevnt at du kan faktisk skifte mellom de forskjellige Netflix landa veldig enkelt med smart DNS.

image

Du velger bare land fra menyen på smart DNS Setup, og legger inn DNS serverne enten i router eller TV boksen din, og dermed kan du se Netflix, lytte til Pandora og annet, meget praktisk da utvalget på den amerikanske Netflix siden er mange ganger større enn den norske.

Jeg har gående en NEOTV boks som jeg har lagt DNS serverne på, mens jeg nå har tatt ut DNS serverne fra routeren, dermed får jeg den norske Netflix på Samsung smart app, mens jeg har den amerikanske Netflix på NEOTV, samt Pandora og et par andre .

image

God TV-titting, me bloggas

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like