Sunday, February 3, 2013

Februar er her


Tok noen dager fri jeg fra bloggingen.  Nå er Februar her og jeg er i gang igjen.  Med spørsmålet – lever vi i den vestlige verdens siste kommunist land ?
Man kan begynne å lure etter å ha sett nyhetene i helgen da. Her er hva en ekspert gruppe har tilrådd
  • Forby snus
  • Øl tilbake til vinmonopolet – ikke lenger øl i butikk
  • slutt på vinkartonger over 1.5 liter
Når man i tillegg får nyheten om den stakkars jenta som holdt på å forgifte seg av å drikke vann og spise kun laks fordi hun skulle leve sundt?  Ja da kan man jaggu lure
Snus fikk faktisk meg til å slutte å røyke, jada jeg vet.  Det er ikke sundt.  Men det er hundre ganger bedre enn å røyke.  Smakssans og luktesans er tilbake, kondisen er blitt mye bedre.  Jeg er fornøyd og det er kona også.  Måtte bare slutte når vi fikk ei lita tulle i huset, og jeg har jaggu røykt i nesten 40 år.
Heldigvis sa no helseministeren nei til disse forslagene foreløbig. men du fikk vel med deg at han sa at det måtte vurderes først, nei det blir snart flytting på meg tror jeg, huskjøp i Thailand står for tur, og hvis gamlelandet fortsetter slik, flytter jeg ut!
Me bloggest

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like