Sunday, February 24, 2013

Classics–Double Bill

Travel uke igjen, vetle prinsesso har vært sjuk og hjemme fra barnehagen, men er endelig på bedringens vei.  Så i går var hun ute igjen for første gang denne uka. Så har vært travelt opptatt som barnevakt.

Ellers har jeg satt opp en Netgear Neo i stua, med DNS andresser fra Overplay går denne på US Netflix, mens Samsung V’en har innebygget Netflix applikasjon som jeg har satt opp på den norske Netflix.  Jeg kan trygt si at hadde det vært en NRK applikasjon så jeg fikk nyhetene der så hadde jeg jaggu kutta ut hele kabel TV kanal samlingen.  Vel, Vel, man har jo Premier league der også da.

Men vi fikk oss no en tur på loppemarked i Uskedalen i går.  Vetlo fant ein flott kanin og ei vekkerklokke som durte som et uvær når den ringte i morges, mens jeg fant ei god bunke med bøker.

Gårs kvelden gikk med Netflix USA, en klassisk double bill.  Lone Wolf McQuade samt When eight bells toll.  Må jaggu innrømme at det er morsomt å se igjen en del av disse gamle klassikerene.  Flere av dem sett på små TV i gamle dager, ofte på VHS med dårlig tracking og dårlig lyd.  Nå blir det i HD kvalitet på min Samsuns 65 tommer, med surround lyd.  Jøsses, jeg elsker Netflix.

imageimage

Begge var verd et gjensyn i toppkvalitet, det kan jeg si

Ellers har jeg satt opp en ekstra konto for vetlo med aldersgrense 7 år, installert en ROKU på soverommet hennes med en ny 24 tommers LCD TV, og nå koser hun seg i senga om kveldene med den ene tegnefilmen etter den andre, i går var det HC Andersen hun så igjennom. Den er på den norske Netflix.

Planen er nå å installere enda en 24 tommer på vårt soverom med Netflix, så har man entertainment alle veier.

Me bloggest Smilefjes

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like