Sunday, February 17, 2013

Århundrets kalkun

Nei det er ikke fuglen jeg snakker om, i går satt vi og slappa av med Netflix og kom over en liten godbit. Jeg har likt mange hai filmer, men denne var, ja hva tusan skal jeg egentlig si?

image

filmen var faktisk så dårlig at det ble reneste komedien, jeg holdt på å le meg skakk.  En enorm Megalodon og en monster krokodille møtes i filmen.  Skuespiller prestasjoner ?  Hvis de fikk en kasse øl hver, så var det for mye.  CGI effektene var enormt dårlige og ser ut som de er laget av en 10 åring på gutterommet med en Commodore  (for de som husker hva det er=

Men ellers har jeg funnet mange godbiter på den amerikanske Netflix siden, de har en hel haug med street racer filmer og flere av disse har vært bra.

OK, me bloggest

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like