Sunday, September 2, 2012

Lest i August

 

10 boker lest i August og hoeydepunktet maa sier aa vaere Glenn Cooper, ny forfatter for meg og en topp spennende bok.  I tillegg var jo ogsaa James Rollins to siste boeker knallbra.  Jeg maa ogsaa nevne Paul Carter’s – This is not a Drill.  Denne var morsom og godt skrevet, og etter 30 aar som doodlebugger kjente jeg meg igjen i  mangen av situasjonene han beskriver.

Maanedens down – Mack Bolan, jeg har nok vokst fra disse ja.

Godt i gang med Stephen King 11-22-63 naa, meget bra inntil naa (34%) lest paa Kindle Touch’en min.  Som er beste lesebrettet jeg har hatt, men venter i spenning paa Kindle med innebygget leselys.

image

image "The Devil Colony A Sigma Force Novel" av James Rollins

 

 

 

 

 

Me bloggas

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like