Thursday, December 26, 2013

Quick boats – den perfekte baat for hobbyfiskeren

Jeg og andre meg meg har nok hatt blandet erfaring med saakalt selvlensende baat.  De krever like mye ettersyn som en vanlig.  Jeg og flere med meg har faatt oppringninger med beskjed om at, kom fort – baaten er i ferd med aa synke.  Skal bare et lite blad eller rusk til i selvlensings systemet, saa gaar det galt.  Og naar man da er paa sjoeen hva kan man gjoere ?  Saa jeg har solgt hin baaten, ble et stort tapsprospekt utav det.  Men sjitt au, er no kvitt han.

Kanskje man skulle proeve denne varianten ? 

image

12.2 fot, under 4000 US$ (24.000) kroner, settes sammen paa 40 sekunder, og tas fra hverandre paa omtrent samme tid.  Passende for opp til 10hk motor.  Plass til 2 personer. Ser morsom ut ikke sant.  Sjekk deres website og se video nederst i innlegget.  Kan jo ha den paa taket av bilen, og dermed vaere klar for fisking overalt. LOL.

www.quickboat.com

image

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like