Friday, December 27, 2013

Pattaya Underwater World

En av tingene jeg hadde planlagt denne gangen var aa faa proeve aa dykke.  Underwater world har et fantastisk tilbud, der du uten sertifisering kan dykke i lag med en instruktoer i deres akvarium, oppleve haier, stingrays, skilpadder og mange andre tropiske fisker.  Du kan mate fisken, som jeg synst var kjempegoey eller velge aa dykke med verdens stoerste ferskvannsfisker.  Dykket koster 600 kroner, og du maa legge til en 100 lapp for besoeket pr person.

image

image

Alle koste seg noen timer, spesielt jeg som fikk muligheten til aa proeve dykking for foerste gang i mitt liv.  Det var en fantastisk opplevelse aa svoemme med haier, rokker og skilpadder samt aa mate de.  Vetlo koste seg gloegg i hel naar ho fikk gi taateflaske med mat til fisken.

Hvis du velger aa proeve dykking faar du en opplevelse for livet, for 300 kroner kan du faa dem til aa lage en DVD film fra opplevelsen din, absolutt aa anbefale.  Alle kan proeve dette, som instruktoeren sa, yngstemann han hadde hatt med ned var 8 aar og kunne ikke svoemme, eldstemann var 83.  Du blir fantastisk godt tatt vare paa.  Jeg har faktisk bestemt meg for aa ta dykker sertifikat neste gang jeg er i Thailand, koster bare 3000 kroner og er gjort paa 3-4 dager.  Min video kan du se ved aa klikke paa bildet over

Me blogges

Diver job graphics

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like