Saturday, April 27, 2013

2 bra apper

Etter en ukes pause fra blogging og nyhets oppdateringer på Seismic Industry News hiver vi oss på igjen.  Jeg fant 2 flotte apper på Google Play her om dagen.  Begge 2 er oppskrifts databaser med tusenvis av oppskrifter.

Denne uka proevde jeg meg på både vanlige kjøttkaker samt kjøttkaker av kylling, og begge var meget gode.  Vetlo spiste 2 og en halv kjøttkaker tidligere i uka og var vel fornoeyd.

imageimage

Godfisk har mange gode fiskeoppskrifter, mens matprat har alt annet, faktisk 3000 oppskrifter var det i den. Så har du et nettbrett har du en av verdens største oppskriftsamlinger lett tilgjengelig på kjøkkenet.

imageimage

Jeg har lagt de inn på min kjære Kindle Fire, og neste uke skal kjøttpudding prøves.

Ellers hadde konemoren blåskjell på programmet i går, og det ble tatt vel i mot av både liten og stor, er vell snart på tide og ta seg en tur og fiske også

image

Me bloggas

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like