Wednesday, July 6, 2016

Travle tider

Etter at jeg begynte å kjøre Taxi er det vanskelig å få tid til andre syssler, men fikk no med meg st.Hans aften i båthavna i flott varmt vær.  Eneste aberet var at det var nordavind slik at bålet ikke kunne tennes, men både vetla og resten av familien koste seg et par timer.  Hun fikk seg en dukkert også,.  Svigers fikk smakt på rømmegrøt med spekefat sammen med kona og meg selv

image

Deretter gikk no dagene frem til Skånevik Bluesfestival der vi dro over i kyling, med noen kjenninger fra Halsnøy.  Vi koste oss godt, men ble kanskje litt vel mye alkohol for meg, men uansett var det moro

Men uansett, til SKånevik skal jeg flere ganger, først med vetlo til Markus og Martinus konsert, og så til neste år.  Hvis ikke det blir en annen festival.

Sommeren er jo begynt, men det vises ikke på været.  I Skånevik var det jo nesten syndeflod, og en halvmeter vann på lekteren.  Men Men

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like