Monday, July 25, 2016

Sommerens store begivenhet

I alle fall for vetlejento vår, Markus&Martinus hadde konsert i Skånevik 10 July, ho hadde mast i månedsvis at ho hadde lyst å sjå de.  Jeg prøvde flere ganger å få tak i billetter andre plasser, men så gikk det jo slik at de kom her, og jaggu fikk jeg tak i billetter.

Tidlig om morgenen fikk jeg broderen til å kjøre oss til Utåker, rykta gikk om at det ville bli umulig å få parkeringplass der.  Og gud hjelpe då meg kor mange biler det var.  Regna gjorde det også.  Vi måtte stå over 1 ferje pga det var så mye folk som skulle over, og det var flere som måtte stå over 2.

image

Men vi kom oss no over, og gikk de 10 minuttene opp til konsert plassen.  Og der var det enorm kø, det gikk over 1 time før vi kom oss inn.  Og da var det å stå i kø så hun kunne få seg hettegenser og t-skjorte.

 

Regnet silte ned, men det la ingen demper på begeistringen til den yngre garden, de koste seg gløgg i hel. 

Da vi skulle hjem regna det enda mer, og det sto minst 400 på kai så jeg var ganske pessimistisk, men da ga fergemannskapet opp og slapp innpå heile hurven, og siden broderen kom og henta oss gikk det fint.

En flott dag med ei meget glad jente ble resultatet.

 

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like