Saturday, February 14, 2015

Siste tur for denne gang

Var siste turen utpå for denne gang, båten i opplag en måneds tid til jeg kommer hjem igjen.  Nydelig vårdag på fjorden, ja for når det er over 10 grader i sola må man vel kalle det en vårdag.

Var ikke akkurat så mye fisk å få i dag, 3 paler og en lyr ble resultatet.  Men hva gjør vel det når været er fint og livet er herlig.  Gleder meg allerede til jeg kommer hjem igjen.

Jeg hadde forsåvidt ikke ventet så mye fisk heller, napptabellen viste bare 15% sannsynlighet i dag.  Jeg bruker nå følgende

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.antonnikitin.solunarforecast&hl=en

Kjekt å ha Smilefjes som blunker

Vi blogges

Animated cats having a good day fishing on the lake

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like