Monday, July 1, 2013

Lest i Juni

8 boeker ble det lest, og ikke en av de var daarlige

image

Tre seksere, med Jon MIchelet og Rikard Spets som de to mest suverene.  Svenskene kan ha Hamilton, Engelskmennene kan ha James Bond, og amerikanerne kan ha Felix Leiter.  Vi vil ha mer av Angus Storm.  Beste norske thriller jeg har lest.  Jon Michelet skipsarbeidstaker historie var knall, jeg kjente meg igjen baade i situasjoner og havner.  Camilla serien holder meget hoeyt nivaa.  Faktisk var den svakeste boken Monica Kristensen, selv om den slettes ikke var daarlig.  Beste kjoep maa jeg si var The Traitors som jeg kjoepte for 99 cent paa Amazon.  Ogsaa en meget bra krigsthriller.

En flott lesemaaned.

Ellers har jeg gaatt litt amok paa Amazon denne maaneden, over 20 boeker kjoept inn, men mange var utrolig billige, men fikk fatt i siste til Cussler, siste til Wilbur Smith er ogsaa bestilt, samt flere anbefalte thrillere.  Skulle ha for en tid naa ………..

Me blogges

man reading a book turning pages and looking back and forth

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like