Tuesday, July 23, 2013

Inferno–Dan Brown

Nyeste fra Dan Brown fortært, jeg har lagt merke til at mange var skuffet over denne, jeg lurer på om det muligens kan ha noe med at man leser oversettelser i steden for på original språket, jeg likte den i alle fall godt

"Inferno - A Novel (Robert Langdon)" av Dan Brown

I Inferno møter vi igjen ikonografen Robert Langdon fra Engler og demoner, Da Vinci-koden og Det tapte symbol. I hjertet av Italia blir Harvard-professoren viklet inn i et rystende samfunn sentrert rundt et av historiens mest mystiske litterære verk; Dantes Inferno. Med dette som bakteppe kjemper Langdon mot en iskald fiende og forsøker å løse en genial gåte som trekker ham inn i et univers fullt av klassisk kunst, hemmelige irrganger og futuristisk vitenskap. Ved hjelp av Dantes mørke, episke dikt forsøker han å finne løsningen og å avgjøre hvem han egentlig kan stole på … før verden endres for alltid.

Min mening:  Meget bra, og Langdon får nå et mysterium utenfor den kristne gate for å si det sånn.  Jeg triller den til en 5 på terningen og anbefaler den varmt.  MEN, les den på original språket.

Terning:

image

Vi blogges

man reading a book turning pages and looking back and forth

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like