Thursday, July 4, 2013

Fisken ingen bryr seg om

Hva snakker vi om, jo Lyren selvfoelgelig.  Kjekk aa fiske men mange liker ikke lyr.  Det forstaar jeg ikke, den er knall stekt, knall god stekt hel i folie med groennsaker inne i.  Og knallgo til fiskekaker.  Men les artikkelen under

Torsk, sei, laks, makrell.

Svara er mange når ein i fiskeribyen Egersund, spør folk om dei har ein favorittfisk. Dei saltsprengde folka her har vakse opp mellom fiskeslo og hylande måker. Dei elskar fisk, men er ikkje spesielt interesserte i lyr.

– Nå har eg nett kjøpt ein sei, som eg skal heim å steike, seier ei av dei.

– Kva med lyr?

– Den har eg ikkje så mykje til overs for, seier ho før ho sett retning heim mot kjøkkenet og steikeosen, med sei og lauk.

http://www.nrk.no/rogaland/fisken-ingen-bryr-seg-om-1.11097536

image

Min kone som er fra Thailand synst faktisk lyr er noe av den beste fisken hun faar her hjemme, og det gaar ned mange lyr i loepet av fiskesesongen.

Me bloggas

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like