Sunday, November 13, 2011

November rain

November rain, altså ikke rocke klassikeren med Guns & Roses, men en kald november morgen med lett regn i luften, men heldigvis vindstille. 7.5 grader er ikke så gale på denne tiden..  Jeg tusla med bilen utover mot Raudstein i 10 tida om morgenen og tilbrakte en halvannen time med fiskestanga.

Etter en tre kvarter dukka det det oppe en kar til i det lette regnet.  Etterpå fant jeg ut at han var fra Lithauen, i alle fall å dømme etter skiltet på bilen som sto parkert ved siden av meg oppe i veien.


Etter som tiden gikk begynte det å bli kjølig fordi vinden friskna litt på, napp var det lite av, så November's eneste fisketur endte uten fisk.  



Kunne så vidt se hjem til Husnes, så nå ville jeg hjem til kone og barn.  Nei det er ikke som i Lofoten der de bare tusler ut i fjæra med håven for tida og håver inn både sild og sei, se video fra NRK under.  Men men, et av målene er nådd i år, fiske i hver eneste måned.  Og siden jeg begynte å fiske i sommer har jeg klart å følge opp dette, vi får se om vi får oss en fisketur i romjula etter jeg kommer hjem igjen også :-)  



Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like