Wednesday, April 9, 2014

Full fart avgaarde

Fredagen maatte jeg til Bergen for belastnings test for hjerte.  Det er noe klienten vaar i India forlanger for oss opp i aarene.  Saa like etter jeg hadde kjoert hjemmefra ringte mobilen, du maa komme til Colombo for baaten skal ha technical audit i 3 dager.  Ja Ja, etter 20 minutter paa ergometer sykkel med barbert brystkasse og ein heil haug elektroder festet rundt omkring, ble det bekreftet at hjertet var normalt og til og med kommentert at jeg var i bra form, saa det er tydelig at de siste 3 maaneders trening har gjort godt.  S

Saa full fart hjem igjen, hjemme kl 19:30, kjapp dusj, pakke bag, skrive ut billetter etc og saa avgaarde og kjoere til Bergen sent om kvelden og til Flesland kl 02:30 om morgenen for et tidlig fly til Oslo, via Doha i Quatar og ned til Colombo paa Sri Lanka.  Ankom tidlig Soendag morgen og starta opp alt utstyret ombord og gikk i gjennom den tekniske auditen uten problemer. 

20140406_061049

Naa er det onsdag her nede, og bakken pakkes igjen for hjemreise i morgen saa jeg er hjemme Fredag ettermiddag.  Bilen staar parkert paa Flesland, saa slepper aa styre med noe baat og greier.

Vi fikk no tid til en liten tur paa land ogsaa, en smak paa det lokale oelet, handla litt kopivarer ogsaa.  Samt noen oekter paa helidekket og i byen, saa naa har jeg logga kilometer i Sri Lanka ogsaa LOL.

image 20140407_060941

Vi blogges naar jeg har tida :)

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like