Saturday, June 6, 2015

Første fisk fra land i år

Var ganske så fint vær i går Fredag,

Så etter 45 minutt på mølla fikk jeg klippa hagen både hos meg selv og borte hos mor.

Vekta var gått opp litt, no oppe på 88.8 kilo, så må trappe opp treninga litt.  Ble lite trening siste 3 ukene ombord da vi var på verksted, selv om det ble litt trakking rundt om kring om dagene

Deretter benyttet jeg da anleningen til å ta meg en tur bort ved Bring containerne ved Hydro Sør-Norge.  1 times tids fiske innbrakte 2 lyr og 1 knurr.  Jeg mista ein lyr i vannflaten også.  Alt filetert og salta til seilaks.  Den heimelaga seilaksen er knallgod.

Vi blogges

Pernille Kjær animated GIF

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like