Wednesday, July 16, 2014

PADI OWD

Jeg fikk tatt dykkersertifikatet ja.  Det gikk over 3 dager og jeg koste meg gløgg i hel.  Første dagen var i Pattaya underwater world med Steve og de to siste dagene var det dykking i havet utenfor Pattaya med Jomtien Dive shop.

Flotte turer med lunsj og drikke, godt selskap med Gary, Brendon og Michael som var mine instruktører hos Jomtien Dive Center.  Dette bør du prøve !

image

image

Det er sant som det sies, du ser mer på 10 minutt under vannet av naturliv enn du gjør i løpet av et liv i skogen,

Planen er nå å gå videre med Advanced Open Water neste gang jeg kommer til enten Tyrkia eller Thailand.  Dette skal jeg fortsette med. Bare så synd at jeg ikke har gjort det mye før.

image

Kurset koster ikke mer enn drøye 2700 kroner.  Med Advanced Open water som neste step blir jeg kvalifisert for å gå dypere, foreløbig er 18m grensen. En av drømmene mine nå er dykking med bur for å få se hvithai i sitt rette element iSyd Afrika eller Australia.

vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like