Sunday, September 14, 2014

Fredagen ble bedre

Fikk meg et par timer utpå på Fredagen også.  Litt bedre resultat da ja.  1 fin torsk på halvannen kilo samt en jamnstor lyr, og 2 pir til konemoren.  Hun elsker pir,  eller tunafisk som hun kaller det.

Fisken blei filetert og lagt i fryseboksen.  Går til fiskekaker det der.  Ellers så kom lørdagen med barneteater i kirka, vetlo synst det var kjedelig.  Kvelden ble tilbrakt hos Ning og Hallgeir i anledning bursdagen hans.  Koselig kveld med god mat og godt å drikke, og hyggelig samvær.  Då er jo helga redda.  Når Brann i tillegg knuste vrakgodset og klatret til sikker plass på tabellen var jo kvelden en suksess.  For ikke å nevne Bergen’s tøffeste dame som sikret seg det fjerde mesterbeltet.

I dag er det middag med mor og Unni, jeg er kokk og svineribbe står på menyen.  Satser på å få meg en liten tur på sjøen til kvelden.  Vetlo skal i bursdags selskap på Peppe’s i ettermiddag så hun er ute av veien da.  LOL

I dag er det også 3 årsdag for bloggen.  Jeg synst det er en fin avslapning å skrive om litt av hvert og håper andre også liker mine betrakninger fra hverdagen.

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like