Sunday, December 22, 2013

Billig WIFI i Thailand – 3BB

Selv om mange hoteller etter hvert har faatt gratis WIFI, samt restauranter og kjoepesenter, er det fremdeles plasser du maa betale 1000 bath i Uka for Wifi.  Hotellet jeg bodde paa i Jomtien denne gangen var paa den linja, men nettet var kjempedaarlig.  Jeg sjekket da opp 3BB som har dekning over store deler av Thailand.  Dette koster 5 kroner i uka, men du maa ha et Thai sim kort for aa faa innloggings kodene.  Kona og jeg bruker AIS naar vi er i Thailand saa dette gikk fint

Dekningskart

http://www.ais.co.th/wifi/en/ais-wifi.aspx#tips

image

Letteste maaten aa gjoere det paa er foerst aa sjekke paa telefonen, nettbrettet eller laptopen om du kan see 3BB WiFi, eller AIS WiFi, hvis du kan gjoer du som foelgende

slaa inn foelgende nummer paa telefonen din, og klikk ring symbolet.

image

I loepet av faa minutter faar du tilsendt username og password.  Som sagt jeg brukte dette i Jomtien over flere dager og det funka veldig bra maa jeg si.  Og for 5 kroner uka, hva kan man si :-)

Me blogges

image

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like