Tuesday, April 3, 2012

Lastebaat paa grunn paa Huglo

Ja det var overskriftene som moette meg paa NRK.no da jeg vaaknet i gaar og hadde en titt paa nyhetene paa Internett.

image

Den fulle artikkelen kan du lese paa nrk.no  i linken under

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.8059666

image

 

Jeg har jo vaert paa sjoeen i mange mange aar og i tidligere dager var det jo vanlig med en oel og en dram, spesielt i helgene.  Men jeg maa inroemme at jeg er glad det er slutt i vaart selskap.  Her har det vaert alkoholfritt siden 1991, og kanskje er det like bra.  Det er alltid noen som ikke klarer aa styre seg naar det er Alkohol tilgjengelig.  Heldigvis gikk ikke liv tap og det ser heller ikke ut til at det blir noe forurensning av uhellet.

Vi blogges !

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like