Thursday, November 20, 2014

85 mil for 1 spørsmål.

Tiden var kommet for nytt visum til USA, da det er der jeg skal på jobb neste gang, så tirsdag kveld bar det over fjellet til visa intervju.  Kjørte i 9 tida om kvelden og var i Oslo tidlig på morgenen.  Kom omsider inn på ambassaden, og etter 5 minutts ventetid var det min tur.  Fikk et eneste spørsmål, how long have you worked for WG, sir ?  35 years svarte jeg, og dermed var visumet OK.    Tar en god uke så har jeg passet tilbake

Det skal sies at han også informerte at om noen år slepper man visa intervjuet og kan ordne alt via internett.  Men men, 2 arbeidsdager og 85 mils kjøring innen 20 timer, jaja

image

Ellers har jeg fått kjøpt meg båtplass i den lokale båthavna, så nå begynner ting å komme på stell.  Nå er det en kaffekopp, og så Nyleite Smilefjes

vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like