Tuesday, April 15, 2014

Formen farlig bra og barrieren er brutt

En av de morsomme tingene med treningsapper er muligheten for å legge opp ruter og sammenligne tider.  I dag fliste jeg en rute jeg har kalt Uppdalsvegen som er en stund siden jeg har gått, og det ble en farlig forbedring.  Med over 3 minutt…..

image

image

image

Jeg har kjørt mye motbakke trening på mølla de siste ukene og at det hjelper, ja det er det ikke tvil om.  Denne ruta har 2 harde kneiker, opp fra Kolaveien til toppen av Ulvemyr svingen og så bakken opp fra Uppdalsvegen til Bogsnesveien.  Og jeg fosser oppover naa, rett og slett moro. Hadde jeg prøvd dette for 4 måneder siden, eller 1 år siden hadde jeg nok lagt død på toppen av første motbakken.

Når da i tillegg hjerte stress testen i Bergen viste at jeg var i god form, med alt fungerende helt topp under belastning er det jo ingen ting å være redd for, bare å trø til.

Og nå er barrieren på 90 kilo brutt også, jeg er nå nede på 88.6 kilo og fremdeles på vei nedover.  Jeg er rett og slett stolt av meg selv. Det er ned ca 15 kilo siden jeg begynte.  Uten noe særlig kostomlegging, alt handler om å bruke en times tid hver dag på en hurtig spasertur.

image

Vel blåst

vi blogges

Walking graphics

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like