Tuesday, May 1, 2012

Leser statistikk for April 2012


Det ble noen bøker lest i April gitt. 6 norske og 4 engelske.  I tillegg er jeg nesten ferdig med en engelsk bok til.  Alle bøkene anmeldt og vurdert.  Høydepunktene er jo de norske bøkene som kommer meget bra ut. 2 nye norske forfatter leste jeg, Chris Tvedt og Jo Nesbø, knallbra begge to.  Ellers fortsetter Kristensen i sitt meget gode forfatterskap.  Har flere bøker på gang der.

Ellers var debyen til R.E.McDermott en perle, Clinton Smith begynner jeg å få virkelig sansen for.  Jim DeFelice var på det jevne. 





Været er helt fantastisk i dag, skal sette meg på verandaen med en kopp kaffe og lesebrettet, så venter jeg til konemoren våkner.  Vaske bil i dag, og kanskje blir det en tur med stanga ?

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like