Monday, August 21, 2017

Dobbel ferie i år ;-)

Vi var i Thailand i sommer, først oppe i huset i Mae Poen i 10 dager og så 5 dager nede i Jomtien.  Vetle niesa mi, 2 år var et lite sjarmtroll , og ligner mye på dattera vår når hun var liten.  Kona og Vetlo var heilt til 1. August.  Jeg hadde da bestilt sesongbilletter i Bø Sommerland, og den 6/8 til 13/8 hadde jeg fått fri.

Vi lasta opp og for oppover den 6, dette var jo selvfølgelig slutten av fellesferien, og gudbedre kor trafikk det var oppover fra Odda og til Bø.

Vi lå på Bø Camping, der vi har vært før men da med Bobil.  Denne gang var det med nyinnkjøpt campingvogn.  Og jeg er ikke i tvil om hva jeg foretrekker.  Det er vogn, mye lettere hvis man skal gjøre et eller annet vekke fra campingen, f.eks handle eller ta seg en tur på restaurant.Image may contain: one or more people and outdoor


Vi fikk ei flott uke med bare 2 dager med dårlig vær, lange dager i badeland, der Pai var vekke fra kl 10 til 17, bare innom og fikk penger til is og pølser sånn av og til. Og jaggu fikk hun med meg både i half pipen og i Mot i Brøstet.  Begge to ganske så heftige for en 10 års jente vil jeg si.

Og etter vi kom tilbake til campingen om ettermiddagen forsvant hun igjen, mange nye venner ble funnet og hun var vekke til vi måtte ut og lete etter henne i 10 tida om kvelden.

Image may contain: 1 person, sitting and outdoor

Besøk på Thai restauranten I Seljord ble det også tid til, samt en kveld på Pizzafjoset i Bø.  Asia butikk fant vi også, så kona fikk no iallefall handla litt.

Image may contain: house, tree, outdoor and nature

Neste år er planen 3 uker over til Sverige, i nærheten av Vænern, Kinnekulle, ca en halv times kjøring til Skara Sommerland. 


Vi Blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like