Saturday, May 3, 2014

Tindebestigning

En av sommerens mål var å gå opp en av toppene i Husnes området, og i går bestemte jeg meg for å gå til Norefjell.  Som er ca 600 moh. 

image

Fra Hellands krysset og opp gikk det på ca 1 time.  Måtte ha et par småpauser på veien opp, men opp kom jeg og ble belønnet med en fantastisk utsikt over mye av Sunnhordland og Husnes området.

Heile turen tok ca 2t 40 minutt hjemme fra Kolaveien, og jeg tok meg noen velfortente pils i går kveld som en belønning.  Må innrømme at nedstigningen var nesten verre enn oppstigningen. På turen møtte jeg også disse småtassene, så jeg skal ha vetlo en tur med opp ved Helland så hu får titta litt nærmere på de.

Me blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like